Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Μάθε για την αγάπη ~ ΠΑΖΑΡΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ~ Oι πρώτες δημιουργίες



Τα πρώτα κεράκια έβαλαν τα καλά τους ή και τα καθημερινά τους αναλόγως την έμπνευση και τα υλικά και ετοιμάστηκαν για το παζάρι αλληλεγγύης ... 








Εσείς ενημερωθήκατε για το παζάρι αλληλεγγύης ;
Μάθετε πώς με καπετάνιο την αγάπη θα κάνουμε ένα ταξίδι προσφοράς μέχρι και της 11-12 Ιουνίου. 

Για περισσότερες πληροφορίες μεταβείτε εδώ 


9 σχόλια:

  1. Άντε, φωτογραφίστε και τις ομορφιές που φτιάχνετε, να μας ξετρελάνετε τελείως, να μην ξέρουμε τι να πρωτοδιαλέξουμε! :) Φιλιά πολλά και καλό σ/κ Σταυρούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία που έγιναν!!! Έχω αδυναμία στα κεριά. Και, ναι, θα συμφωνήσω με την Πέτρα: εμείς τι θα πρωτοπάρουμε;;;
    Σε ευχαριστώ πολύ, Σταυρούλα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά βλέπω ότι τα χέρια σας Κυρίες μου είναι θαυματουργά....! Κάθε μία έχει και κάτι, απ την καρδιά της, να δημιουργήσει και να δημιουργήσει.
    Μπράβο Σταυρούλα μου εξαίρετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμμμμ, χρυσοχέρα βλέπω είσαι κι εσύ Σταυρούλα!
    Πολύ ωραία τα κεριά σου! Εύγε!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Σταυρούλα μου!
    Να που έχεις και άλλα ταλέντα!!!
    Ευχες για μια υπέροχη εβδομάδα μάτια μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. .....κι έχω αδυναμία στα κεριά!! Τι ωραία που τα έφτιαξες!Πολυτάλαντο πλάσμα μου εσύ!!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι όλα πανέμορφα, το ένα καλύτερο απο το άλλο, πως το κατάφερες μάτια μου αυτό;;
    Συγχαρητήρια και κάθε επιτυχία στο μπαζάρ.
    Φιλια πολλα και την αγαπη μου ολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα! Καλοτάξιδα να είναι! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι κι εσύ κατηγορία "Αριστέα" ε;
    Μπράβο βρε Σταυρούλα μου, όλα άψογα και φτιαγμένα με αγάπη.
    Θα τα δούμε και λάιβ στο παζάρι οσονούπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή