Κάθε που κουράζεται η ψυχή από τα τόσα της ζωής ταξίδια, αρχίζει η ποίηση κι αναβλύζει απ' τα εσώτερά μας και οι στίχοι πλέκουν ένα δίχτυ ασφαλείας να μας σώσει από το βάραθρο του χάους κάθε που πηδάμε στο κενό...

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Κώστας Βασιλάκος ~ Έλα μαζί μου






Έλα μαζί μου

Σε συνάντησα να περπατάς
στους αρμούς της παραίτησης,
αγκαλιά με απολιθωμένες 
στιγμές ευτυχίας.

- Έλα μαζί μου , σου είπα ,
είναι κι άλλοι πολλοί,
ένα δέντρο όλη η γη ,
να δροσίσει τον λίβα των ημερών.

- Δεν θέλω 
να μου κλαδέψουν την αναπνοή ,
το δικό τους άλλοθι να γίνω,
αποκρίθηκες.

- Έλα μαζί μου ,
τα ξερά κλαδιά δεν έχουν
παρά μόνο τη φωτιά τους ,
Γι΄ αυτό κι εγώ ακόμα ελπίζω.

- Έλα μαζί μου.

" Λόγια δραπέτες "

Κώστας Βασιλάκος / Άνεμος Εκδοτική.
Φωτο : Beth Moon




ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο Κώστας Βασιλάκος γεννήθηκε στο Πολυδένδρι Αττικής , όπου ζει μέχρι σήμερα . Σπούδασε οικονομικές επιστήμες και διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Έκανε σπουδές στην ψυχολογία των ομάδων και στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού . Εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα για περισσότερα από τριάντα χρόνια ως διευθυντής οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών ( ΠΕΛ) Έργα που έχουν εκδοθεί: Σκέψεις θραύσματα ( Άνεμος Εκδοτική , 2012), ποίηση. Περι-Διαβαίνοντας( Εκδόσεις Αγγελάκη ,2013),διηγήματα. Λόγια 
δραπέτες ( Άνεμος Εκδοτική , 2015) , ποίηση 



Ευχαριστώ από καρδιάς τον ποιητή και φίλο, Κώστα Βασιλάκο, 
για την παραχώρηση του φωτογραφικού και ποιητικού υλικού
καθώς και για την τιμή της φιλοξενίας στο Λογισμών Αραξοβόλι. 

Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
7/12/16







4 σχόλια:

  1. Έξοχο και άριστη ισάξια παρουσίαση Σταυρούλα. Ευχαριστούμε ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για το εδώ σου Γιάννη μου. Ο Κώστας Βασιλάκος έχει πραγματικά μια γραφή ζηλευτή. Σε ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  2. Τυχερή να έχεις τέτοιους φίλους Σταυρούλα μου!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ τυχερή αλήθεια, Αριστέα μου, για όλους εσάς που γεμίζετε τη ζωή μου, χρώματα, αρώματα και ποίηση ζωής !
      Πολλά φιλιά κι από μένα καλή μου φίλη.
      Καλή επιτυχία στο Συμπόσιο !

      Διαγραφή